Alla inlägg den 5 november 2008

Av Heidi Månsson - 5 november 2008 23:30

Idag fick vi samtalet...det vi väntat på så länge...de underbara orden : -grattis, ni är husägare! På måndag skrivs kontrakt och jag kan knappt tänka på något annat nu. Inget annat existerar i min lilla värld, jag har fullt upp med att möblera huset i tankarna! Det dröjjer ju cirka 3 månader tills vi kan flytta in och den väntan lär ju kännas meeeeeegalååååååång.

 Jag, sambon och våra två barn ska alltså snart ha ett eget hus, en egen tomt att njuta av. Kan någon väcka mig? För detta må bara vara en dröm, eller?


Min sons blick lyser ibland, jag tror att det är kärlek. Jag älskar honom så att det gör ont i hjärtat. Jag hoppas att han vet det...


På fredag kommer tjejen våran tillbaka :) Jag hoppas att hon känner att jag älskar henne med.. det är en annan kärlek, det går inte att förneka och jag tänker inte ljuga! Ärligt talat så vet jag inte vad hon känner...men jag älskar...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards