Alla inlägg den 9 november 2008

Av Heidi Månsson - 9 november 2008 17:31

helsåsig i hjärnan idag...orkar ingenting, fattar ingenting, sitter mest och stirrar rakt ut i tomma luften. För trött för att sova, för pigg för att orka nått (eller va det tvärtom?) Kan någon klubba till mig med stekhjärnet så jag får sova mera. Har dödens ont i hela kroppen. Alltså detta önskar jag inte ens ska drabba min värsta fiende...


Nu har dessutom tösabiten ont i halsen, bara hoppas att det inte är halsfluss på henne åxå. 


I morgon ska vi ju skriva kontrakt på huset. Får släpa mig dit för skriva på ska vi, vill inte skjuta på det! Så imorron blir man av med 129000:- 


Drömde inatt att jag skulle vikariera för en låtproducent.. hehe.. skulle vara rätt kul tror jag. Iaf så skulle jag anteckna allt som artisten sa och hur hon ville att låten skulle ändras å så. Gissa vem artisten va? Jo ingen mindre än Christina Augiulera :)


Nej nu dyker jag ner i sängen igen. C U

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards