Alla inlägg den 7 april 2009

Av Heidi Månsson - 7 april 2009 17:47

uppfann att det skulle sändas hockey just idag på kanal 5 klockan 21.00 Suck ! Jag som såg fram emot mitt kära tv-program å så gör dom så här. Veckans höjdpunkt juh... Nu blev jag lite lessen i ögat.


Ja ja.. de va bara det. Var tvungen att få beklaga mig lite :=) Kram på er.

Av Heidi Månsson - 7 april 2009 13:58

Då var det tisdag igen och jag längtar tills kvällen kommer. Kanal 5 klockan 21.00 på tisdagar är ett måste i mitt liv J. I övrigt är jag inte nån sån som måste följa massa program och serier hela tiden och ingen slav under tv-tablån, men gud nåde den som försöker hindra mig från att se mitt favvoprogram ! Hehe.

 

Kan någon snäll människa banka in i min son huvud att det är påsklov, då får man sova länge…det är helt ok, ingen som blir ledsen för att det blir sovmorron nån gång ibland…

I morse var han uppe och studsade klockan 08.00 Grrrr! Får jag låsa in honom i garaget? Hihi.

 

Nu har precis Robins klasskompis Lucas kommit hit. Dom ska leka här ett tag och sen ikväll så ska dom hem till Lucas och Robin ska sova över där J. Kul ! Så himmla skönt att Robin har en bra vän från samma klass som det funkar så himla bra med. Han har många kompisar i klassen och det har aldrig varit nått problem med kompisar tycker jag men ändå, det finns en del som man hellre vill att han leker med än vissa andra. En del har en förmåga att bara trissa upp varandra till högre och högre nivåer. Lucas och Robin märker man liksom inte av. Skönt !

 

Min sambo fick ge sig av tidigt idag, stackarn. Han får aldrig sovmorron. Idag var det ett bibliotek i Kalmar-trakten som ropade på honom. Får se när han får komma hem.

 

Jag kom på idag att jag måste ta en tur till något paradis för lösgodis. Det är ju snart dags för påskkärringarna att komma och knacka på och då gäller det att ha laddat förrådet ju. Ska se om jag lyckas jaga rätt på nått påskris så vi kan pynta lite med fjädrar och annat krimskrams som hör påsken till :=)

 

I morgon börjar vecka tio på graviditeten. Suck. Vill spola fram ett tag till. Är så nervös hela tiden för att nått ska gå fel. Fick en yttepytte-liten blödning igår. Det var knappt så det kom nått på pappret när jag torkade mig och jag har inte fått några fler tecken på att nått skulle vara fel så jag håller tummarna allt jag kan. Jag ber böner och försöker hålla mig ockuperad av annat så att jag inte ska gå å tänka på detta hela tiden. Lättare sagt än gjort. Nåja, man får göra sitt bästa helt enkelt.

 

Nehe nu kallar tvättstugan på mig. Vi ses väl snart om jag inte drunknar i tvättberget där nere J. Hoppas ni får en trevlig tisdag-kväll. C U soon.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards