Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Äntligen !

Av Heidi Månsson - 22 april 2009 08:41

Tjaba. Onsdag idag då. Vad ska man hitta på ? Nån som har nått roligt på g ?


Igår följde jag med Nettan, Daniel och Tindra till Malmö. Vi var på det nya köpcentrumet först och spanade in det. Köpte lite smått och gott. Det var ju inget jätteimponerande ställe kan jag ju inte påstå. Snyggt å fräscht, javisst, men samma butiker som alltid. Då var det betydligt mycket roligare att åka till Babyland som vi gjorde sen. Kan ju iofs bero på att jag är gravid och bara njuter av att spana in alla söta, coola och mysiga saker som finns till små knytten :=) 

I alla fall så fick jag äntligen tag på en bh som sitter bra. Brösten har ju svällt upp en aning redan så det var inte så skönt att ha dom vanliga bh:arna på sig. Köpte även en sån där grejj som man har som stöd för magen. Hade en sådan när jag väntade Robin och det var såååå skönt. Dock får den ligga i lådan och vänta ett tag innan det är dax för att användas. Eftersom det är en bit att åka till Babyland så var det lika bra att passa på när den nu fanns i min storlek å allt.


Lite taskig tajming är det ju på denna graviditet måste jag ju säga. Hade ju kunnat bli gravid i slutet på sommaren så jag fick åka karuseller i sommar :=) Dom har ju två nya på liseberg och en ny på gröna lund å så får man inte åka... taskigt. Men får jag välja på karuseller å bebis så är det klart att jag väljer bebis, inget snack om den saken ! :=)


Längtar till helgen. Vi har väl inga speciella planer men våran tösabit kommer iaf på fredag :o)  På lördag blir jag och sonen hemma själva för Fredrik ska hjälpa far sin på en konferans och då skulle Felicia med dit. Får se vad det blir sen på söndagen. Robin har simskola igen. Det har varit uppehåll två söndagar i rad, först var det ju påsk och sen var det tävlingar i söndags å då är ju simhallen upptagen. Det är inte så många gånger kvar nu på vårterminen. Ska bli spännande och se om han har gjort fler framsteg och det tror jag att han har. Vore kul om den där spärren lossnade snart så att han får ihop hur man gör för att klara av både armtag och bentag samtidigt och liksom kommer framåt lite mer än han gör nu. Vi får träna mycket i sjöarna i sommar :=) Det verkar ju som att det ska bli en riktig badsommar ! :)


Min älskling kom hem från Norge igår kväll :=) Trodde att han tidigast skulle komma idag så det blev en trevlig överraskning. Han ska dock tillbaka till Norge nästa vecka igen så han kommer inte kunna vara med på inskrivningssamtalet på MVC... Känns inte så kul. Men vad ska man göra, han måste ju ta de uppdrag han får och kan han inte skjuta på det så kan han inte. Men ändå. Vill ju att han ska vara med. Nåja, huvudsaken är att han inte missar förlossningen för då stryper jag karln långsamt, hehe :=)

Nån måste ju finnas där och sköta lustgasen ;) Å vem ska jag annars skälla på när det gör ont? Å vems hand ska jag borra in naglarna i när det gör ont? Klart att den som har ställt till det så här ska vara på plats å ta konsekvenserna av det hela, haha :)


Nej nu har jag annat för mig än att sitta här å häcka hela dagen. Ses !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards