Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Så har det då börjat...

Av Heidi Månsson - 12 juni 2009 11:43

sommarlovet alltså :) Med regn å rusk, det är ju mindre kul förståss. Förhoppningsvis så vänder det snart.


I onsdags var det ju skolavslutning. Våra finklädda barn skulle ge sig ut i det ostadiga vädret för att stå å sjunga på skolgården och sedan promenera mellan skolan och kyrkan för att där ha finalen på avslutningen. Dom hade tur, det regnade inte precis just då. Men jag kan ju inte påstå att dom hade speciellt fint väder. Trist. 

På eftermiddan kom sonens farmor och farfar hit. Vi fikade jordgubbstårta med dom och firade att nu hade sommarlovet börjat :)


Igår morse tog dom med sig min son på semestern till Danmark och Legoland. Dom kommer hem i morron kväll igen men det är allt lite tomt utan en Robin här hemma. Skönt och roligt för honom att få göra något med bara farmor och farfar. Han älskar ju verkligen dom och jag såg ju glädjen i hans ögon när dom skulle åka :=)


Igår var jag och Felicia på stan, vi skulle hitta födelsedax-present åt Fredrik... mmm jo eller hur... det är ju ett lätt uppdrag. Karln säger ju inte vad han vill ha å någon speciell hobby har han ju inte heller. Svårt att hitta något som liksom känns så där rätt som en present ska göra. Tösen hittade ju en liten söt sak som hon ska ge iaf. Alltid något. I morron fyller han år... och jag ska ge vadå i paktetet?? Ja det lär väl bli att ge sig ut på stan idag igen för att söka igenom alla butiker en gång till....


Om en vecka är det midsommar... Det är ju inte klokt vad tiden går fort :)

Snart har jag gått halva tiden i min graviditet med !! :=)  Härligt.


Nehepp nu kanske man ska äta frukost, det har vi inte fått ändan ur att göra ännu, hehe. Kram på er ! Ha en bra dag ! 

 
 
Heidi

Heidi

12 juni 2009 13:23

Hej!
Googlade på mitt eget namn och hamnade på din blogg och ser att du också heter Heidi Mårtensson ;-) Läste din presentation och vi har visst många saker gemensamt. haha. Va lustigt det kan vara ibland. Hoppas du har det bra och trevlig helg! /H

http://blogg.heidihoo.se

 
Heidi

Heidi

12 juni 2009 14:04

Ja det blir lätt vardagliga saker tyvärr. Men jag skriver mest för min egen skull och för att jag skall komma ihåg saker och datum. Sen är det väldigt skönt att skriva av sig också tycker jag. Ja, jag har ju egentligen "fuskat" till mig namnet Mårtensson som jag antar att du är född till ;-) jag föddes med ett finskt efternamn. Hur uttalar du ditt namn, Hejdi eller Hajdi? *nyfiken*

http://blogg.heidihoo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards