Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Heidi Månsson - 1 juli 2009 08:18

Om två timmar går tåget. Mot Värnamo nästa! Kommer hem igen om lite mer än en vecka, måste passa på då jag är ledig några dagar i sträck :)


Sonen har fått en egen mobiltelefon och är stolt som en tupp :=) Det är ju ur säkerhetssynpunkt som det känns tryggt att han har en men visst känns det lite i tidigaste laget. Jag hade önskat att världen var sådan som när man själv var liten... eller var det inte bättre förr? Jag vill inte behöva oroa mig för saker som går att undvika med hjälp av en sådan enkel sak som en mobiltelefon så nu har han iaf fått en, känns bra ändå. Han lär sig otroligt fort hur den där manicken funkar :) Han satt och pillade på den igår å vips ett tu tre så hade han skapat en egen mapp för musiken han ville ha in på den, hittat funktioner som jag inte var medveten om osv. Det är det som är så häftigt med barn, dom tar för sig och är inte rädda för att allt ska gå sönder. Vi vuxna kan inte pilla på lite knappar på en dator för tänk om nått händer... ;)


Nej nu är det dax att väcka sonen, äta frukost och sådär. Hoppas att jag kan hinna blogga nått mer i veckan från annan ort. Synes. Hoppas ni har det bra. Kram !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards