Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Heidi Månsson - 10 juli 2009 14:19

Han inte mer än åka hem så ska jag iväg igen. Har pratat med förlossningsavdelningen på Kristianstads sjukhus, ska in dit så fort sambon kommer hem. Blir väl vid 16:30-17:00 tiden. Har fått lite olika besvär som kan tyda på att Preeklampsin är på gång... Inte så bra alls... Har jag otur så behåller dom mig över natten eller till å med längre. Vill INTE men jag måste ju kolla upp detta. Jag som såg fram emot att få vara hemma lite nu när jag varit borta så mycket och ska vara borta ännu mer sen.

Håll tummarna för att det är något annat som spökar. Ska försöka uppdatera via sms-blogg iaf.

Det blixtrar i huvudet på mig och det gör ont i nått som kan vara njurarna. Känner mig as-slö och blir andfådd för ingenting verkligen. Uscha. Håll tummarna. Höres !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards