Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Heidi Månsson - 9 juli 2009 11:04

Nu börjar jag längta hem lite grann. Jobbar idag med, 12:00-21:00, men imorgon åker Robin och jag hem över helgen. Ska bli skönt att få komma hem. Man behöver den där lilla pausen, åtminstone gör jag det! :)


Vädret är jättetråkigt idag och det är då man känner att det gör inget om jag måste jobba hela dagen för jag missar ju inte en dag på stranden direkt.

Snarare så är det rätt så skönt att få vara för sig själv på jobbet. Man sitter ju relativt isolerad och det kan vara riktigt skönt ibland. Är det inte så mycket larm och samtal som kommer in så kan man sitta å pilla med datorn lite, surfa runt, kolla mail å så. Vi har en platt-tv på väggen med, liten men bra. Ibland blir det ju rätt mååååånga timmar i sträck som det inte är någon action alls, speciellt när man jobbar helg. DÅ är det nice med en tv :)


Nehepp nu ska jag göra mig klar för jobbet. Får skjuts idag pga vädret men dom senaste dagarna har jag cyklat. Får se om jag skriver mer i helgen kanske. Kram på er !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards