Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Heidi Månsson - 10 januari 2012 10:00

Ja idag är jag trött. Ögonen går i kors på mig. Slår man upp ordet trött i ett lexikon så hittar man väl en bild på mig... Blä vad jag avskyr att vara såhär trött men jag får ju skylla mig själv. Om jag kunde komma i säng i vettig tid någon så skulle jag ju inte vara såhär trött...


Igår åkte vi ju in till stan med alla ungarna. Vi dumpade Linnea och Fredrik hos farmor Ulla för dom två ville inte följa med på stan. Felicia var hos frisören och sjujädrar vad snygg hon blev!! Superfin frisyr. Måste knäppa kort på henne sen så ni får se :=)  Robin provade jeans och tillslut så hittade vi 3 stycken som satt bra. Det trevliga var att det var rea så han fick alla tre byxorna för 400:-   Very nice!


Sitter och lyssnar på lite musik och slösurfar. Ska in till stan vid ett-tiden och köpa sista boken jag behöver till mina studier. Längtar tills torsdag då det drar igång :=))   (jag har väl inte nämnt det innan va??)  ;)


Idag får ni hålla tummarna för min man. Han har två anställningsintervjuer idag så håll håll håll tummarna :o)


Nej dax att avsluta. Ha en trevlig tisdag! Kram kram. 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards