Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Heidi Månsson - 13 februari 2018 14:57

Idag är det inte någon rolig dag att vara jag. Någon som vill byta? Jag har så ont i magen så att jag mår illa. Jag har provat allt men inget har hjälpt hitentills. Bläää. Jag vet ju vad som orsakar det men ibland spelar det ju liksom ingen roll att man vet vad det beror på - det gör ju ont ändå. Pratade med en läkare och jag fick testa Citodon/Tramadol senare när Alvedonen jag redan tagit är ute ur kroppen så om ca 2 timmar kanske det kan bli lite bättre men då vet jag ju hur jag kommer spendera kvällen... ZzZzzZzzz. Jag blir ju inte direkt piggare utav dom tabletterna.
När den här perioden är över så ska jag söka hjälp för så här kan jag inte ha det. Det borde finnas nått som kan göra dessa månatliga perioder lite lugnare.

Jag ligger i sängen och försöker överleva dagen och roar mig själv med lite facebook, instagram och Netflix. När jag scrollade runt på facebook så blev jag påmind om att det är fettisdagen idag. Tur att jag inte tycker om semlor! Eller som Ture Sventon (Svensson) sa - temla. Någon mer än jag som kommer ihåg Ture? Jag älskade att kolla på den julkalendern :) Tänk att det var 1989 som den sändes...

Igår kväll blev det filmkväll hos Nettan igen och denna gången såg vi en komedi som hette "Fun mom dinner". Den bjöd på ett par goda skratt så ladda upp för tjejkväll med bästa vänninorna, välj något gott att äta, häll upp lite läsk/cider/vin eller vad ni nu dricker och njut av kvällen!

Linnea är hemma från skolan idag med och det blir minst en dag till då hon har feber. Hon måste ju vara frisk till helgen för då har vi planer på roliga saker som vi INTE vill missa. Håll tummarna!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards