Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Heidi Månsson - 24 oktober 2012 22:01

Nej här är det inte en dag som alla andra. Här betyder den 24/10 sorg. Det brukade vara en högtidsdag för mig och min lilla familj. Idag skulle Robins pappa ha fyllt 38 år. Nu blir det ingen tårta, det blir inga paket, det blir inget ja-må-han-leva-uti-hundrade-år. Istället sitter jag här med en känsla av tomhet i hjärtat. Ja jag vet att jag har en annan man nu, jag vet att jag har en ny familj men det finns INGET som kan radera den biten av mitt liv och varför skulle jag försöka glömma? Jag har all rätt att sörja min före detta man för det är Robins pappa & hade livet inte haft en sådan tragisk vändning så hade vi förmodligen levt hela våra liv tillsammans. Vi hade precis kommit igång med våra liv och vi hade det fruktansvärt bra måste jag ju säga. Ja jag älskar min nuvarande man och jag är lycklig med honom - absolut! Det är bara så att jag har ett väldigt stort hjärta - det rymmer många människor. Anders har sin plats och kommer alltid ha!


Till Anders:

Hoppas att du har det bra där ute någonstanns. Har tänkt på dig hela dagen. Tänder ett ljus och tänker på dig ännu mera! (Men det visste du nog redan...) 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards