Alla inlägg den 12 november 2012

Av Heidi Månsson - 12 november 2012 13:00

Ja hej hopp hallå. Eftersom tiden att blogga verkar försvinna på något magiskt sätt när jag kommer hem så får jag passa på att ta en snabbis nu på lunchrasten :)  Sitter på skolan och pluggar. Har prov i psykiatrikursen på onsdag så det är ju bäst att plugga på bra. Har väl inte varit sådär jättekoncentrerad nu under morgonen/förmiddagen men jag får väl ta och skärpa mig. Nu när jag har mat i magen så kanske det går bättre :)


I lördags fyllde vår lilla Linnea 3 år! Tre år!! Hon är inte så liten längre... Vi hade kalas och totalt var vi 19 personer varav det var 3 st som var ca 2 år och så Linnea då på 3 år. Dessa små huliganerna höll liv i luckan och då var nog Linnea den som var värst, haha. Ja men det är ju inte så konstigt - få massa paket med alla möjliga fina grejjer å så kommer det andra ungar som ska låna dom... Nä det är ju inte så konstigt att ungen protesterade ;) På dagis funkar det ju hur bra som helst med detta att Linnea ska dela med sig men det är ju inte hemma hos henne ;P Nyttigt för henne att få dela med sig av sina egna saker med så vi får väl börja ha besök hemma lite oftare så att hon får träna lite. Hehe.


Kalaset gick bra och Linnea var nöjd med alla fina saker hon fick, tårtan som pappan bakade, all uppmärksamhet som hon fick och det bästa var nog när vi släckte ner i vardagsrummet och Fredrik kom in med tårtan med ljusen i - alla stod upp å sjöng för henne. Så stort som hon log då har jag nog aldrig sett henne le  .

Tack alla som kom och gjorde våran tös glad på sin födelsedag!!!


Nej nu får jag väl sätta fart på skolarbetet igen. Puss på er!  

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards