Direktlänk till inlägg 19 november 2012

19/11 2012

Av Heidi Månsson - 19 november 2012 23:45

Har en skön känsla i kroppen och det kan bero på att jag äntligen kom iväg till gymmet idag efter ett rätt så långt uppehåll. Jag har längtat dit och idag fick det räcka med längtan - dax att komma igång igen och det är ju så skönt efteråt :)  Det blev inget jättepass idag men med tanke på det långa uppehållet så fick jag ju mjukstarta lite. Det blev iaf både kondition och styrka så jag är nöjd. Ska iaf tillbaka dit i morgon för nu har jag fått upp ångan igen :)


Linnea har blivit sämre i sin förkylning så det har inte varit en så bra dag för henne. Det rinner ur näsan heeeeeela tiden, det rinner ur ögonen så dom är alldeles svullna, hostan vägrar ge med sig och feber har hon fått också. Nä hon har till och med sovit middag här hemma och på den vakna tiden så har det inte varit många sekunder mellan nästorkningarna... Nä jag tycker inte om när mina barn inte får må bra. Hade jag kunnat ta över deras sjukdomar så hade jag gjort det!


Dom ringde från jobbet idag om frågade om jag ville jobba i helgen och ja det vill jag definitivt! :)  Jag hade redan söndagen inbokad men nu fick jag fredag och lördag med. Yes :=)  Jag fick även jobb den 30/12 så det passet tog jag det med. Nu börjar det likna nått  .


Jaha då var det dax för ett besök på tandvårdshuset i Kristianstad i morgon igen. Får se vad dom säger om planerna för Robin och hans tandställning denna gången då. Det är iaf skönt att han slipper vänta i åtta månader på att få komma dit. Tack å lov för att det finns folk som måste ringa återbud ibland!! Hehe.


Nej nu är klockan mycket igen. Hopplösa jag! Dax att sova. Dröm sött så ses vi i morgon   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards