Direktlänk till inlägg 12 februari 2014
Japp - nu sitter jag här igen. Ikväll igen. Lika hopplös som alltid ;) Vet inte vad jag ska göra för att lyckas bli trött på kvällarna. Har funderat på några alternativ som jag har men inget av dom verkar vara jättebra.
* Nr 1 - någon får klubba ner mig med stekjärn så att jag slocknar tvärt. Tror att det kan ha vissa bieffekter så som tex huvudvärk och ömma bulor i huvudet. Inte bra.
* Nr 2 - sömntabletter. Näää jag tror inte det. Gillar inte att tanken på att knapra sådana piller och då när jag väl däckar så lär jag däcka så hårt så att jag inte vaknar alls om det händer nått. Inte bra!
* Nr 3 - sluta sova helt nattetid. För detta krävs att jag får en nattjänst på jobbet så kan jag sova på dagtid i stället och det kanske funkar? Finns dock ingen nattjänst ledig just nu och det kan ju dröjja ett tag tills det kommer ut en sådan. Inte så bra plan.
* Nr 4 - börja plugga teori på körskolan igen. Ja men DÅ sov jag ju iaf.
Vilket alternativ ska jag välja? Hmmm, klurig den du? ;)
Kom hem från jobbet tidigare ikväll och hittade en nedslagen Robin i soffan. Han hade ont i munnen och var inte alls på humör för nånting så jag tussade ner honom i säng och nu har jag anmält honom "ledig" eller vad man ska säga på Schoolsoft. Tycker inte att han bör gå till skolan när han har så ont i munnen så att han inte ens kunde dricka ett glas yoghurt. Tycker synd om min lilla "stora" kille. Vet att han inte brukar "gnälla" när det gäller tandställningen så detta känns lite jobbigt. Hoppas att han mår bättre i morgon. Kan även vara nått annat på G för han kändes lite varm, var rosig om kinderna och glansig i ögonen. Lite blek i övrigt och väldigt trött. Håller tummarna för att han inte ska bli sjuk nu också.
Näää nu är klockan 23:59. Mååååååååste sova nu. Full rulle på jobb i morgon igen. Sov gott. Natti natti.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 | ||||||||
3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||
10 | 11 |
12 | 13 |
14 | 15 | 16 |
|||
17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 |
23 | |||
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||||
|