Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Heidi Månsson - 19 februari 2014 22:15

Ja det här har ju varit en väldigt bra dag måste jag ju säga :)  Jag klev upp klockan 4 i morse helt självförvållat för att bli hämtad kl 5. Sedan påbörjade vi bilfärden ut till kusten för att sedan följa den ett litet tag. Svängde sedan innåt landet igen för att nå vår slutdestination - Ullared!!  Det var jag och Annelie som var på shoppingtur idag och det blev en väldigt lyckad dag! Jag är så nöjd så nöjd :=)  Jag är grymt trött i fötterna fortfarande fastän jag har varit hemma i flera flera timmar nu men det är det värt, hehe. Gjorde några riktigt bra fynd men längtar redan tillbaka. Hehe.


I morgon jobbar jag 7-16. Har fått en extra tur så det blir ett trevligt tillskott i kassan :o)  I övrigt lär det väl inte bli så mycket gjort under morgondagen. Inte mycket energi kvar efter ett sådant arbetspass, hehe.

På fredag ska jag ta mig in till stan tänkte jag för att göra av med årsbonusen som kom från H&M här om dagen. Linnea ska få en softshelljacka och Robin ska få lite munktröjor. Sen är det bara två par jeans till att införskaffa till honom så är han klar för ett tag framöver. Hoppas jag.


Nej jag börjar bli lite trött i huvudet och jag borde kanske ta igen den förlorade sömnen. Hoppas att ni har haft en bra onsdag! Kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards