Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Heidi Månsson - 8 februari 2014 17:00

Finns det någon som kommer ihåg bandet Kriss Kross som var "populära" för måååååååånga år sedan. Ja jisses jag måste ha gått i sjätte klass eller nått sånt och jag är ju 34 år gammal så det är ju ett tag sedan. Dom hade iaf en låt som blev jättepoppis så ett så kallat One Hit Wonder var väl var dom hade. Jag kan inte komma ihåg att de nånsin fick till det med fler låtar än den iaf. Låten hette Jump (eller Jump Jump). Har jag för mig. Iaf så har jag den senaste tiden fått lite minnesbilder från detta då de egentligen mest blev kända för att de hade byxorna bak och fram. Skitcoolt. DÅ! Inte nu... Linnea ligger lite efter i tiden, hehe. Hon har börjat ha byxorna bak & fram och hon sätter dom så med flit. Det är så sött! Hon springer runt och är jätteglad och tycker att det är roligt då vi fnissar lite åt henne och säger att hon är tokig. Klart hon e tokig min lilla fialoppa :=)


Idag har jag varit på Me&I-party. Supertrevligt! Som alltid :)  Tack Christina Möller för att jag fick komma och för att jag fick ta med mig en vän trots så dålig framförhållning. Vi båda hade supertrevligt och god mat fick vi också som grädde på moset liksom ;)  Kläderna är ju så fina så man döööööör :)


Idag vill min fot inte vara med någe mera. Jag har rejält ont i den när jag belastar den så jag försöker låta bli just det. Jag och min vän gick bort till Me&I-partyt och hem och det räckte för att foten skulle protestera fullständigt sedan! När jag kom hem satte jag mig på min kontorsstol och där sitter jag bra. Nu ska jag försöka vila och softa resten av dagen och inte ränna omkring så kanske foten känns bättre sen. Ska ju trots allt palla med att jobba delad tur i morgon... Tänkte att jag ska försöka få fatt i nått vettigt stöd att sätta runt fotleden. Får se vad jag kan få tag på. Måste ju ändå vara nått som inte är allt för klupmigt så att jag kan ja det på mig trots inneskor på jobbet osv. Det löser sig nog.


Ikväll ska jag glutta på Melodifestivalen. Hoppas på att det finns bättre låtar än sist. Tycker att det mest är skit med hela tävlingen men jag kan ju inte låta bli att titta ändå. Det är tradition. Det hör till. Det är en del av min uppväxt. Det bara ska vara så. :o)


Ha en trevlig lördag mina vänner! Kram på er.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards