Direktlänk till inlägg 15 februari 2018

2 jobbiga saker

Av Heidi Månsson - 15 februari 2018 23:51

Just precis i detta nuet så går jag igenom 2 jobbiga saker... Sak nummer ett avskyr jag verkligen och det hände mig precis. Du vet när man somnar på soffan och sover riktigt hårt, vaknar till och inser att "Å nej jag måste gå på toa, borsta tänderna och lägga mig i sängen...jag pallar inte..." men så gör man det ändå för att sedan inse att när du väl har hamnat i sängen så är du pigg. DEN är INTE rolig. Det är stört omöjligt att somna om! Jag har provat typ allt nu. Nä men då kör vi väl en "Sömnlös i Seattle" (Tormestorp - liiiite mindre spännande nattliv. Typ.)


Grej nummer 2 - jag ska på lönesamtal i morgon. För det första så avskyr jag verkligen att sälja in mig själv och sitta och "skryta" om vad jag är bra på osv. Sedan tycker jag att dessa lönesamtal sällan leder till nånting ändå. Det känns som att cheferna ändå redan har bestämt hur mycket vi ska få så vi har inte så mycket att säga till om iaf. Nä men jag får väl samla ihop mig och gå dit. Le och se glad ut. Typ.


Förutom lönesamtalet i morgon så är jag nu ledig i tre dagar. Gissa om jag ska njuta av en långhelg :=) Det finns roliga planer för lördagen men i övrigt är det fritt fram. Måste säga att det känns bra!


Trevlig helg! Sov gott i natt. Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards