Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Snart slutet.

Av Heidi Månsson - 28 januari 2012 21:30

Ja då var snart januari månad också slut och februari tar vid. Februari innebär sportlov. Ja åtminstone för våra två största ungar. Linnea får minsann gå på dagis och jag måste gå i skolan. Nä nä - inget lov här inte. Ingen vila ingen ro. Hehe. Äh, mig gör det inte så mycket att jag måste gå i skolan på sportlovet förutom att det hade varit trevligt att få nån dag ledigt och hinna vara med de goa barnen. Kanske åka lite pulka eller åka till badhuset eller nått. Får se hur jag ligger till med skolarbetet när lovet kommer för om det ser bra ut så kanske jag tar någon lektionsfri dag och busar loss med barnen :)


Jaha återigen så han det gå rätt så många dagar sedan jag bloggade sist. Får väl försöka uppdatera lite nu då.


25/1. Hade lektion mellan 9-12 och sedan var det bibblan för lite pluggande som gällde. Kände mig jätteduktig :)


26/1. Fredriks första dag på nya jobbet. Han verkade nöjd när han kom hem :) Jag hade dubbel-lektion i medicinsk grundkurs och sen var det bara till att åka hem, hämta lillan på dagis och sen börja laga mat. Tätt efter det så hade skulle Fredrik på föräldramöte och Felicia skulle på volleybollen. Inte alls mycket på en kväll. Nej nej. Men det gick det med tack vare att det är tre tjejer som bor i Tormestorp som spelar volleyboll så dom kan samåka å så. Skönt.

Ja just det ja - höll på att glömma bort att berätta den stooooora nyheten. Hehe. När jag kom hem och öppnade posten så såg jag att min mobiltelefon hade kommit på posten så Fredrik hämtade ut den till mig eftersom han ändå var i stan på kvällen. Wiiiihiiii :o)  Min nya fina Samsung Galaxy W :=O  Wiiiiihiiiiii. Satt och pillade med den hela kvällen, spelade wordfeud och lärde mig funktioner och en massa sånt.


27/1. Fredagar har jag ju inga lektioner utan då är det egen studietid som gäller. Jag och en tjej från klassen som heter Nettan och en tjej från flexgruppen som heter Helena pluggade tillsammans på bibblan. Det blev en hel del gjort även om jag känner att jag hade kanske kunnat gjort liiiite mera. Svårt att fokusera dom dagar man är riktigt trött...


Idag tog jag en liten sovmorgon till 08:45. Tror att jag behövde den eftersom att jag har klivit upp innan 06:00 varje morgon den här veckan. Liiiiite trött då! Gjorde mig i ordning och for in till bibblan vid 10-tiden. Satte mig i tysta datasalen och pluggade järnet ett bra tag. Skönt. Han få rätt mycket gjort faktiskt. Åkte hem vid 14:45 men jag hade gärna stannat en stund längre och gjort klart hela mitt arbete. I stort sett hela måndagen försvinner ju så det gäller att jag tar igen den tiden. Tror att jag kanske tar och åker in till skolan och sätter mig och pluggar i morgon. Har ju faktiskt den där elektroniska nyckeln så jag kommer ju in i alla salar så då har jag ju hela datasalen till mitt förfogande i morgon. Nice... Hmm, tror att jag har bestämt mig för att plugga i morgon med :)) Galen? Jag? Njaaaa. Plugga både lördag å söndag! Vad har hänt med mig?? Värsta seriösa typen. Haha. Hade någon sagt till mig för några veckor sedan att jag skulle sitta på en helg å plugga så hade jag inte trott dom...


Nej nu ska jag vara lite social i några minuter med min familj och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Snart gå å lägga mig tror jag. Ses förhoppningsvis i morgon. Puss och kram!! Ha de gött :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards