Alla inlägg den 9 november 2014

Av Heidi Månsson - 9 november 2014 23:48

För fem år sedan hade jag ont. För fem år sedan visste jag att snart skulle min lilla bäbis komma ut och äntligen skulle vi få möta våran nya familjemedlem. För fem år sedan hade jag tagit en lååååång dusch på sjukhuset i Kristianstad för att massera magen och ryggen. För fem år sedan klämde jag nästan sönder min makes hand i förlossningssalen. För fem (5!!!!) år sedan berättade våran lilla Linnea att hon ville komma ut till oss och i natt klockan 04:26 fyller hon fem år. Fem år!! Vad hände?? Hur kunde hon bli så stor så snabbt??

Paketen är inslagna och i morgon ska vi väcka henne med paketer och sång. Sen blir det ett litet firande på eftermiddan med lite tårta och mys när syskonen har kommit hem från skolan. Linnea är sjuk så det blir inte så mycket action i morgon och det är synd för jag hade ju tänkt att hon skulle få välja vad hon ville hitta på på sin födelsedag. Nu får hon ha det till godo och så får vi ta det när hon är piggare igen.

Jag hoppas att hon är frisk tills på lördag för det är ju då som hon ska ha sitt efterlängtade kalas med dagiskompisarna och hon ska ju ha Halloween-tema så allt är inköpt och klart. Håll tummarna för att hon blir frisk nu! Hon har varit förkyld till och från under väldigt många veckor så nu får det bli överstökat snart.


  

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards