Alla inlägg den 3 november 2014

Av Heidi Månsson - 3 november 2014 23:12

Har fått det stora nöjet att testa #Mofibo gratis i en månad tack vare att jag är #Buzzador. Mofibo har såkallade e-böcker som du kan läsa på din surfplatta eller mobil och det spelar ingen roll vilket märke du har på prylarna - appen finns att ladda ner för alla och det är ett stort plus! Jag tycker att appen är smidig och utbudet på böcker är väl hyffsat. Det kommer mera titt som tätt så jag antar att det inte kommer dröja länge förräns utbudet ser mycket bättre ut. Utbud och efterfrågan hänger ju ihop.

En riktigt stor fördel med e-böcker är ju att alla bokmalar slipper släpa på tunga böcker i ryggsäcken. Man tar med sig sin mobil eller surfplatta och kan snabbt få fram lite läsning på tåget/bussen/i sängen eller var man nu befinner sig. Man behöver aldrig känna att man saknar sin bok för att man glömt den hemma för mobilen har ju alla med sig alltid. Åtminstonde de som skulle kunna tänka sig att använda e-böcker :=)


Appen funkar bra och jag skulle absolut kunna tänka mig att fortsätta vara kund hos Mofibo om bara utbudet blir bättre. För 99:- i månaden vill jag ha MYCKET att välja på!


Vill du läsa mera så gå in på mofibos hemsida här: https://mofibo.com/se/sv/


Trevlig läsning! Ses när boken är slut ;)

Av Heidi Månsson - 3 november 2014 22:27

Nä nu är jag grymt besviken! Leverans mellan 17-21 stod det. Vi skickar sms till angivet mobilnr om leveransen uteblir stod det. Jo men tjenare... Jag satt som en hök och väntade och väntade. Leveransadressen var godkänd, allt var ok. Jag har läst bekräftelsemailet ett antal ggr för att dubbelkolla. Vad gick fel? Dåligt av er!

Vad det rör sig om? Jo jag är ju Buzzador och får testa olika produkter och tjänster. Ibland gratis och ibland för trevliga kampanjpriser. Nu skulle jag testa Linas matkasse och det såg jag fram emot supermycket faktiskt. MEN DET KOM JU INGEN MATKASSE så nu är jag lite smått upprörd faktiskt. Och när jag skriver ordet "lite" så kan ni kanske höra ironin i det ordet!?! De på Linas matkasse kommer få sig ett samtal i morgon från en rejält besviken kund. Skärpning! Ni kan inte säga att det ska vara leverans mellan 17-21 och uppehålla en så länge och sen kommer ni inte alls och hör inte av er... Ok - jag inser också att vad som helst kan hända men då höööööör man aaaaaav siiiiiiiiig! Jag ska se vad dom säger i morgon om jag vågar mig på detta igen men testperioden via Buzzador går snart ut och jag tänker INTE betala för att prova på detta utan det ska vara gratis som jag fick erbjudande om annars tänker jag inte genomföra det. Leverans måste alltså ske inom de närmsta dagarna. Fortsättning följer....


#Linas matkasse #Buzzador #Buuuuuuuu :(

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards