Alla inlägg den 22 november 2014

Av Heidi Månsson - 22 november 2014 21:45

Ja men hallå där! Jo tro det eller ej - jag lever fortfarande. Jag har dock varit rejält däckad sedan i onsdags och är långt ifrån bra men jag kände att jag fick en liten energitopp nu så då ville jag passa på att blogga. Jag har nämligen ett projekt som jag ska kasta mig in i så fort jag orkar men det kräver inte så mycket energi så det passar ju bra när man är sjuk men lite rastlös. Jag ska göra en egen adventskalender till Linnea nämligen och det är lite roligt för den ska bli gjord av tomma toarullar och julklappspapper. Fram med sax, tejp, glitter, snören och andra dekorationer. Jag får väl lägga ut en bild på den när den är klar så ni får se hur det hela blev. Jag har fått inspiritation från en pysselsida på facebook så det är inte min egen ide men jag kopierar inte rakt av utan bara att själva paketen ska bestå av toarullarna. Hur de ska bli dekorerade tar jag allt eftersom jag håller på :)  Jag har köpt lite smått & gott att fylla rullarna med så detta kan nog bli bra.


Det börjar faktiskt klia lite i julpyntarfingrarna nu. Jag längtar tills jag är frisk och orkar med allt som behövs för jag skulle kunna tänka mig att ta fram lite julgardiner och putsa fönster och börja julstöka. Just nu är det inte aktuellt som sagt för denna förkylningsomgången har inte varit nådig och jag får först fokusera på att bli så frisk så att jag orkar med jobbet igen, hemmet kommer längre ned på listan just nu. Jag är inte orolig för jag vet att jag kommer hinna julpynta sedan. Än är det en månad kvar till jul.


Nä jag tror bestämt att jag ska ta mig an de där rullarna nu. Det kan bli lite pilligt och jag hoppas att det blir bra så att det inte bara känns som nått som katten släpat in...hehe.


Ha en trevlig fortsättning på lördagskvällen. C U!  <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards