Alla inlägg den 4 december 2008

Av Heidi Månsson - 4 december 2008 12:12

Jag vet inte ännu. Det kändes som att intervjun gick väldigt bra igår men jag får nog inte veta nått förräns nästa vecka. Det var fler intervjuer på gång. Jag är nervös...


Det blev en ny igår. Min gamla sprack helt plötsligt. Den trogne gamla slitna saken svek mig helt plötsligt, ville inte vara med mig längre på mina äventyr.

Det fick bli en tur ner på stan för att införskaffa en ny...handväska :)

Jag gillar att shoppa (som alla som känner mig vet) men det som är så bra med väskor är att de passar jämt. Man växer ju iaf inte ur dom för att man går upp

i vikt :)


Det blev inget gym igår. Jag och sonen var iaf på badhuset så det blev några rundor i vattnet så det är ju bättre än ingenting. Åt inte en enda kaka eller godis, drack inget onyttigt heller. VI åt lax, potatis och romsås på kvällen och det var riktigt gott. En av mina favvo-maträtter.


Sonen har blivit så otroligt duktig på att vara i vatten och att kunna få vatten på huvudet, i ansiktet ja alltihopa. Nu simmar han snart helt själv, han dyker och hoppar själv. Han är mer under ytan än ovanför och han kämpar verkligen med att få till det där med simningen rätt. Han kan ju ta sig framåt en bit men det är inte på "rätt" sätt. Han är glad och jag är glad!

Det är avslutning på söndag på simskolan och sen fortsätter han till våren men då skulle han få byta upp sig till en annan grupp. Nu är vi förväntansfulla över hur det ska gå på söndag. Ska det bli några nya simmärken? Sonen längtar efter att få fylla sin simmärkesplatta :)


Jag gillar inte snön som envisades med att ligga kvar på marken över natten. Eller snarare så gillar jag inte att det först var blött och sen kom det snö och sen...halka! Det som ligger på gräsmattorna kan få ligga kvar, det stör mig inte men jag vill inte känna mig som Bambi på hal is...


Jag måste köpa mig ett par rediga vinterskor. Skulle kanske ta en tur och kolla utbudet. Måste ändå till apoteket och optikern. Eller så får det bli imorron. Har inte bestämt mig ännu.


Saknar min gudson... saknar hans föräldrar... längtar tills februari då dopet är. Det är ju långt tills dess... Suck...


Lunchdax nu. Höres då! 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards