Alla inlägg den 19 december 2008

Av Heidi Månsson - 19 december 2008 23:17

Jullovet har börjat! Sovmorgon, sovmorgon och sovmorgon! Ett lugnt och skönt jullov ska vi försöka ha. Hoppas att det blir bra =)


Jag hade ju granntösen här inatt och jag förstår inte vad som skulle vara problemet med hennes nattsömn, hon sov ju hur gott som helst hela natten :)

Det måste vara för att jag är så tråkig och har en sövande effekt på små söta barn, haha. Hon somnade runt 22-tiden och sov till 07.30-tiden Då vaknade hon bara till en gång vid 4-tiden, åt lite ur flaskan å sen somnade hon om direkt. Skööööööööönt! Nu blir det inget passande av bebisar på ett tag förvi kommer gå om varandra i jul och nyårs-tider. Sen kidnappar vi flickebarnet igen ;)



Tösabiten är ju superduktig! Hon kom med skolbussen som vanligt och sedan har hon lekt och hållt på å busa så att hon skulle vara skadad märker man knappt av.Nu har vi skrivit på gipset med som sig bör :)


Näää vaffö är det så att jag alltid hamnar här seeeeent på kvällen eller mitt i natten? Kan jag gå å lägga mig i vettig tid någon gång...

Har sprungit runt här och pysslat med allt möjligt och nu är klockan 01:15 innan jag avslutat detta... grymt jobbat Heidi... Jag får nog ta sats och knuffa ner mig själv i sängen. Natti natti.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards