Alla inlägg den 15 december 2008

Av Heidi Månsson - 15 december 2008 16:54

gammal och redan så underbart gooooo! Vad jag pratar om? Jo mina grannars lilla tös. Tindra heter hon. Jag har passat henne idag i några timmar och ska göra det fler gånger denna veckan :) Vi hade så mysigt så! Härligt med sånna små knoddar. Man blir så glad !


Happy birthday min tösabit !!Tösen fyller ju nio år idag och jag har precis pratat med henne på telefon. Hon har tagit hål i öronen idag. Lilla tjejen är inte längre så liten. Nu blir det nog många örhängen i paketen både i present nu och klappar till jul. Det är ju inte så långt där i mellan...


Helgen i Småland var kort och intensiv som alltid. Varför måste tiden gå så fort när man har trevligt? På fredag kvällen åt vi tillsammans, god mat som alltid när farmor lagar. På lördag morgon lussade jag och sonen för hans farmor och farfar. Det var mysigt. Sen på eftermiddan fick dom gäster som vi gärna träffar, tyvärr blir det alldeles för sällan. Vi åt god mat då också och sen blev det en tur till kyrkan för vissa delar av sällskapet. Det var sonen, jag, sonens farmor och farmors vännina som åkte till kyrkan för att titta på Luciafirandet. Det var vackert som alltid och vi njöt lika mycket allihopa. Det inbringar en viss julstämning som är svår att få till annars. Nu är det dock nästan bara en vecka kvar och det är svårt att förstå att tiden rusar iväg så fort. Nyss var det augusti och skolstart...


Till helgen skulle jag vilja ha riktigt mycket snööööööööö! Jag älskar att åka pulka, tefat och allt annat sånt där som man inte måste stå upp för att utöva... Skidor och sånt farligt är inte min grejj. Dödligt vapen ;)

 Nej tacka vet jag saker man kan sitta på och åka fort ner men sen landa säkert :=) Love it !


Dax att överlämna datorn till sonen. Han är spelsugen. På återseende!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards