Alla inlägg den 8 december 2008

Av Heidi Månsson - 8 december 2008 19:05

Nu tror ja att jag har börjat få till lite flyt i livet... :) Jag var på en anställningsintervju förra veckan (har inte fått reda på nått ännu), fick reda på för 20 minuter sedan att jag ska på en annan imorron och så har jag en inbokad på torsdag denna veckan med!! Kanske kanske kan det äntligen bli nått. Inget av dessa tre är nått jobb jag hade tagit om jag hade kunnat välja och vraka men nu kan jag inte det. Dessutom blir jag ju totalt fnipprig om ja ska fortsätta så här och lulla på... Måste ha nått att göra och tjäna lite pengar, slippa a-kassan och sånt fanskap! Hehe. Håll tummarna nu :) 2 av jobben är i stan och det tredje är i en stad inte så långt härifrån. Inge kul att pendla dock så får jag nått av dom på hemmaplan så tar ja ju de hellre.


Idag har sonen haft kompis med sig hem och tösabiten var hemma hos en kompis så dom har lekt på varsit håll och sen lekte dom jättefint tillsammans. För det mesta går det suveränt bra mellan dom, är väl som syskon är mest. Det är bara så himmla skönt att det kan fungera trots att dom blev ihoptussade i väldigt rask fart och båda var vana vid att vara själv om all uppmärksamhet innan. Blir ju en stor omställning men det har dom klarat bra :=) Om vi hinner och kan så ska vi till badhuset i morron. Kul att kunna hitta på lite saker tillsammans. 


Hmm...känner mig rastlös. Har varit så otroligt slö i helgen på sätt å vis för jag fick mensen i lördags.. och vad kom med den som ett brev på posten, jo mensvärk version otäckt jobbig plus att jag fick ett sjukt enormt stort sötsug... Så kunde lilla Heidi låta bli go´sakerna då?!? Icke sa nicke...måste ju nalla i alla kakburkarna. Som tur var så hade vi inte så mycket godis hemma (iaf inte som ja tycker om) men lite choklad blev det iaf. Smask! =)


Igår var hela familjen på badhuset men det var bara sonen som fick bada. Det var avslutning på simskolan :) Han fick sitt märke och han är stolt och glad! Framstegen är stora och modern är stolt. Nu har tösabiten precis avslöjat att hon minsann åxå vill simma igen så i morron ska vi anmäla henne till simskola :) Då får man ju följa två små fågelungars framsteg!


Nähä nu tror ja minsann att jag ska pyssla med lite annat åxå. Ses !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards