Alla inlägg den 9 december 2008

Av Heidi Månsson - 9 december 2008 20:21

men jag vet inget om hur det gick på intervjun. På torsdag ska jag få reda på hur, vem, varför osv :) På torsdag ska jag ju på en annan intervju också. Lite spännande nu... Tänk om alla tre ställena säger att jag har jobb där...vilket väljer jag? Jag skulle vilja kombinera dessa tre med varandra, ta det som verkar bäst från de olika ställena. Nåja, ska väl se vad jag får för svar först kanske. Men lite nervöst är de... Vill ha det jag var på idag tror jag. Håll tummarna!


Snart är det dax för en av veckans höjdpunkter. Bra tv-program, Desperate Housewifes juh! Längtar!


På fredag försvinner tösabiten till sin moder igen för en vecka. Sambon, sonen och jag tar då bilen och puttrar uppåt landet en liten bit för att sonen ska få träffa sin farmor och farfar lite. Tur att det inte är föööör långt, man kan iaf åka dit över helgen :) Saknar dom ofta, vi brukade ju bo i samma stad och kunde träffas väldigt ofta. Men men så är det. Längtar iaf till helgen :=)


Gräsänkling igen då. Sambon försvann iväg på jobb och sover över på annan ort. Sängen känns bara så förbaskat stor när han inte är där... Ett jädra sätt att lämna mig så där ;)


Nej nu överger jag er för dumburk nummer tvååååååå. Bajj bajj

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards