Alla inlägg den 31 december 2012

Av Heidi Månsson - 31 december 2012 12:37

Jag börjar med att önska alla ett Gott Nytt År ! Skåla och ha trevligt, fira att ett nytt år kommer, njut av varje stund . Jag hoppas verkligen att ditt 2013 blir så som du önskar  .


Nu måste jag berätta något som jag är så otroligt glad och lycklig över. Mina allra bästa vänner Jenny & Mogge har ju en son som heter Hannes och nu ska han bli storebror!! Till sommaren kommer det en liten knodd och det är så kul så att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vid tolvslaget kommer jag definitivt ha mina vänner i åtanke och min skål kommer bli för dom . Tänk att dom ska ha en liten bebis i juli . Grattis ännu en gång mina vänner!!!


Jag mår inte prima idag då min förkylning har slagit till rätt hårt. Nåja - det är nyårsafton och vi ska fira det med lite god mat och vid tolvslaget ska vi skicka iväg lanternor istället för raketer. Minst lika myset men utan allt smällande och nedskräpande. Dessa är miljövänliga så välj det alternativet du också :) Det är fem stycken i en förpackning och det är så fint när alla skickar upp sådana. De lyser längre än en raket också så det finns bara fördelar :=)


Nej nu får jag väl ta och samla lite krafter och hjälpa till så gott jag kan med städningen här. Lite fint får det väl ändå vara på nyårsafton. Puss och kram på er alla. Åter igen - Ett Gott Nytt År önskas er alla!!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards