Direktlänk till inlägg 3 november 2014
Nä nu är jag grymt besviken! Leverans mellan 17-21 stod det. Vi skickar sms till angivet mobilnr om leveransen uteblir stod det. Jo men tjenare... Jag satt som en hök och väntade och väntade. Leveransadressen var godkänd, allt var ok. Jag har läst bekräftelsemailet ett antal ggr för att dubbelkolla. Vad gick fel? Dåligt av er!
Vad det rör sig om? Jo jag är ju Buzzador och får testa olika produkter och tjänster. Ibland gratis och ibland för trevliga kampanjpriser. Nu skulle jag testa Linas matkasse och det såg jag fram emot supermycket faktiskt. MEN DET KOM JU INGEN MATKASSE så nu är jag lite smått upprörd faktiskt. Och när jag skriver ordet "lite" så kan ni kanske höra ironin i det ordet!?! De på Linas matkasse kommer få sig ett samtal i morgon från en rejält besviken kund. Skärpning! Ni kan inte säga att det ska vara leverans mellan 17-21 och uppehålla en så länge och sen kommer ni inte alls och hör inte av er... Ok - jag inser också att vad som helst kan hända men då höööööör man aaaaaav siiiiiiiiig! Jag ska se vad dom säger i morgon om jag vågar mig på detta igen men testperioden via Buzzador går snart ut och jag tänker INTE betala för att prova på detta utan det ska vara gratis som jag fick erbjudande om annars tänker jag inte genomföra det. Leverans måste alltså ske inom de närmsta dagarna. Fortsättning följer....
#Linas matkasse #Buzzador #Buuuuuuuu :(
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | ||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 |
9 | |||
10 |
11 | 12 |
13 |
14 | 15 |
16 |
|||
17 | 18 | 19 |
20 |
21 |
22 | 23 | |||
24 |
25 | 26 |
27 | 28 |
29 |
30 |
|||
|