Alla inlägg den 3 december 2013

Av Heidi Månsson - 3 december 2013 22:30

Lyssnar jättemycket på Rihannas och Eminems låt Monster just nu. Den är så jäkla bra så jag har totalfastnat för den. Tycker texten är störtskön också. Jag är inte vän med monstrena som gömmer sig under min säng - inte ännu iaf. De försöker ta sig in i mitt huvud men än så länge tror jag att jag lyckas mota bort dom... Skulle dock inte bli förvånad om de lyckas ta sig in utan att knacka på, hehe.


Jag måste komma igång med min träning igen. Vet bara inte hur jag ska lyckas genomföra ett helt pass utan att få ännu mera ont. Det är en ond cirkel men jag mår ju skitdåligt när jag inte kommer iväg och tränar men jag får ont när jag tränar. Det är inte det att jag gör fel för jag vet ju hur och vad jag ska göra utan det är andra orsaker till att jag har ont och det blir bara värre när jag inte kan hålla igång. Det är väl bara till att käka lite inflammationshämmande och fortsätta hålla igång men ta det lite försiktigt. Det blir nog bra. Nån gång.


På fredag är det final i Idol och jag hoppas:

1. Att Elin vinner!

2. Att Kevin koncentrerar sig på fotbollen i fortsättningen

3. Att detta inte är sista säsongen utan att de håller på måååånga år till

4. Att Alexander Bard slutar i juryn och aldrig visar sig på tv igen

5. Att jag någongång får vara i globen och se en final live - det hade varit häftigt...


Nej nu ska detta chokladsugna monster gå och lägga sig. Jag ska ändå börja jobba kl 7 i morgon så nån ordning får det ändå vara. Hoppas att ni får sova gott. Ses.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards