Alla inlägg den 29 december 2013

Av Heidi Månsson - 29 december 2013 23:30

Brukar inte ha några större problem med att jobba natt men jisses - denna natten tog kål på mig. Det hände lite saker som gjorde att jag inte fick sova speciellt mycket och så var jag tvungen att kliva upp tidigt ändå. Halv fyra i natt fick jag gå och lägga mig. Suck! Jag började jobba 12:30 igår och slutade 16:30 idag. Trött och sleten! Tur att jag hade bestämt en dejt på gymmet med Annelie för annars hade jag väl stupat direkt vid hemkomsten mellan jobb och gymbesök. Jag klarade mig tack vare att jag var riktigt taggad att komma igång med träningen igen :=) Nu har jag bara ett litet bekymmer och det är när jag ska hinna träna nästa gång... Har rätt mycket de kommande dagarna om man säger så. Taskigt att börja idag och sen inte kunna på typ en vecka igen men ja ja - det var ju bättre att träna idag än ingenting alls. Får ta nya tag en gång till sedan. Lär ju gå ännu lättare då eftersom det iaf inte hinner gå fyra månader mellan gångerna som det har gjort nu... Sist jag tränade var i augusti och sen sa det tjoff så var det december. Nä under 2014 får det bli ordning och reda igen men träningen är inte ett nyårslöfte för sådana tänker jag inte avge. Jag sätter upp mål för min egen del i stället (hörde det från en klok vän så jag apar efter där).


I morgon jobbar jag och på tisdag (nyårsafton) jobbar jag. Båda dagarna ska jag vara på två olika ställen men som tur är inte samtidigt. Hehe. Full rulle minsann!


Snart är detta året slut och 2014 välkomnas med öppen famn. 2012 var ett bra år, 2013 var bra trots en riktigt tuff höst så 2014 får gärna bli ännu bättre och alltså riktigt bra :))  Jag håller iaf tummarna för det!


Nej nu räcker det för idag. Ses go vänner. Hoppas att ni får en bra nyårsafton (ifall jag inte hinner blogga igen innan dess)!! Kram kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards