Alla inlägg den 26 december 2013

Av Heidi Månsson - 26 december 2013 13:15

Det är ju typiskt. Så fort vi har haft besök i från de småländska skogarna så kidnappar de våran son! ;)  Nu har Robin följt med dit för att ha jullov i Värnamo och slippa sina föräldrar i några dagar :=)  Vi får hem honom den 3/1 igen. Kommer sakna honom. Huset är så tomt - tur att Linnea är kvar i alla fall :o)


Jag ska jobba ikväll så de få timmarna som är kvar tills dess blir det bara till och slappa. Jag tänkte först att jag skulle passa på att städa undan lite av röran efter julfirandet och fixa lite tvätt men äh - det kan vänta. Vi hade ju huset fullt av folk igår när vi hade försenat födelsedagsfirande kombinerat med julfirande av/med Felicia. Hasse & Lotta, Ulla & Knut och Hannah och lilla Elsa var kom hit och Carin & Bengt och Lena var ju redan här. Felicia fick alla sina födelsedagspresenter och julklappar och jag tror att hon blev nöjd :)


Vi har fått biobiljetter i julklapp så vi ska gå och se nya Hobbit-filmen någon dag men nu stack ju Robin till Värnamo så det dröjjer ju ett tag innan det bli aktuellt. Jag längtar! Sist vi var på bio var ju för ett år sedan när vi såg den första utav Hobbit-filmerna så det är ju inte så att vi är på bio en gång i månaden eller så. Jag har många filmer som jag skulle vilja se (både på bio och hyrfilm) så jag vet inte när jag ska hinna/ha råd med det. Ja ja, det är ju bra att ha nått att se fram emot :=)


Nä här kan jag inte sitta hela dagen. Linnea sitter och tittar på My Little Pony-filmerna som hon fick i julklapp så jag ska nog passa på att plocka undan lite iaf. Kan ju inte skjuta fram allt arbete, hehe. Det ligger julklappar drällandes lite här och lite där och leksaker som Lilla Linnea sprider runt sig. Jag behöver ju inte tokröjja. Bara plocka lite grann. Det kliar i fingrarna ju! Hehe. 


God fortsättning önskar jag er alla! Kram kram

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards