Alla inlägg den 20 december 2013

Av Heidi Månsson - 20 december 2013 12:30

Just nu är det full rusch här hemma och såååååååååååå mycket som ska hinnas med. Efter femtioelva telefonsamtal hit och dit så håller jag på med klapparna och lyssnar på julmusik. Ska se om jag kan få det där med klapparna och städningen färdiga idag. Tror inte på det men man kan ju satsa högt så kanske kanske kanske att det går :)

Granen ska väl äntligen bli färdig idag och så ska vi handla julmat och så ska vi fixa lite här å lite där och så ska vi... Gaaaaaah! Nu kom julstressen ikapp mig lite. Andas. Det blir jul ändå. Hehe. Försöka intala mig själv det iaf. Kan ha det som ett mantra som jag får gå och rabbla idag och i morgon. 


Så här ser det ut i julstugan just nu. Puss och kram! Ha de gott :)

 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards