Alla inlägg den 5 december 2014

Av Heidi Månsson - 5 december 2014 15:09

Jag vet vad jag ska göra i kväll. Jag ska se på Idolfinalen! Och vet ni vad - det lär ju bli en jääääääävla smäll. En riktig stjärnsmäll! Idol firar ju 10 år i år och en Idolfinal i Globen då det är 10-årsjubileum lär ju inte gå av för hackor. Jag önskar faktiskt att jag var på plats. Vem vinner då? Mollie eller Lisa? Vem hejjar ni på? Jag hejjar på Lisa. Jag tycker att Lisa och Josefin skulle ha stått där idag och kämpat om första platsen. Det har helt klart varit tjejernas år i idol i år. Det kan bli en dyr telefonräkning denna månaden för jag ska rösta ikväll :). Nu ser du till att ta hem det här Lisa Ajax!! You go girl!!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards