Alla inlägg den 6 december 2014

Av Heidi Månsson - 6 december 2014 14:51

Okej jag vet att jag är lite smått förvirrad i vanliga fall fast det visste ni ju redan men nu överträffar jag nog mig själv rätt bra. Jag sover i omgångar och emellanåt när jag vaknar så har jag ingen susning om det är dag eller natt på grund av att det blir mörkt ute så pass tidigt på dagarna nu mera. Jag har ännu mindre koll på vilken dag det är och jag var övertygad om att det var söndag idag tills bevisen på att det egentligen var lördag blev för många. Tur att jag bara behövde "övertyga" mig själv ;) Mera crazy än i vanliga fall är inte bra...


I morgon ska Linnea vara med och sjunga i kyrkan och jag vill verkligen INTE missa det men jag hostar ju så att jag tappar luften emellanåt så jag förstår inte hur jag ska kunna vara med där. Naturligtvis är det så också att när man inte "får" hosta så hostar man som mest. Jag tar all medicin jag kan ta och hoppas på att de timmarna som det är kvar på detta dygn gör underverk. Jag håller tummarna, blundar och önskar.

Linnea är ju med i kyrkans barntimmar via dagis så varje torsdag förmiddag kommer personal från församlingshemmet i byn och hämtar barnen och tar med dom till kyrkis som det kallas. Barnen får göra lite olika saker och bland annat så ska de nu gå luciatåg i kyrkan i morgon i Brönnestads kyrka. Spännande ju! Som sagt - jag håller tummarna, blundar och önskar.


Igår var det Idolfinal och Lisa Ajax vann men det var ingen solklar seger. Mollies röst höll inte pga nån förkylning eller nått så jag tycker riktigt synd om henne som inte kunde få en helt rättvis chans. Hon gav dock sitt allt och hon kämpade in i det sista så all heder till dig Mollie - alla såg att du ville detta med själ och hjärta! Lisa fyllde dock ut vinnarlåten lite bättre och hennes röst är snäppet bättre. Grattis Lisa Ajax! Jag tror att många från årets idol kan gå långt men de tjejerna i topp-3 har riktigt bra möjligheter. Jag har hunnit lyssna rätt så många gånger på låtarna som topp-4-idolerna fick vara med och spela in i studion och det är sköna låtar. Vinnarlåten har gått varm idag och den lär ju spelas några gånger den närmsta tiden :)  Det avslöjades dessutom att det kommer en till omgång av idol och jag är glad! 2015 är räddad! :=))


Hoppas att ni får en bra lördag och fortsättning på helgen. Kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards