Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Heidi Månsson - 26 oktober 2013 23:26

Nu har snart den här dagen passerat och det har varit en bra dag :-) Det har varit rätt så mycket förberedelser och pysslande för att få det att flyta bra men Oliver blev döpt han med tillslut. Det var en fin ceremoni i kyrkan, det var gott fika och trevligt sällskap. Oliver var vaken väldigt mycket och det var ju betydligt mycket trevligare än Linneas dop för hon sov ju genom hela sitt dop nästan. Jag tror att familjen Lind/Sandström är nöjda men trötta :-)

I går var vi på Bite Line - min favvorestaurang genom tiderna! Jag beställde en American Way (vad annars?) och jag njöt i fulla drag. Jag har aldrig ätit en godare pizza!! För att göra den här resan komplett när det gäller nostalgitrippar och mat så är det ett besök på Big Boy som måste göras innan hemfärd. Det finns inte många hamburgehak som kan tävla med deras käk. Det får dock bli en annan dag för i morgon ska vi till Birsta för ett besök på drakborgen och sedan inköp av lite födelsedagspresenter då det är dax att fira fyra stycken barn som har fyllt/ska fylla år. Hannes ska få vara med och välja present för det är svårt att veta vad han vill ha och för att slippa frakta det på tåget i en packning som man vill hålla minimal eller skicka det dyrt på posten så brukar vi göra så här.

Jag längtar tills på måndag för då ska vi till Himlabadet och busa loss. Ska bli kul :-)

Nej nu ska jag vara lite social med gänget. Puss & kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards