Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Heidi Månsson - 29 oktober 2013 09:48

Läste precis på Aftonbladet, SJ:s sida, Trafikverkets sida och SMHI:s sida om stormen och dess framfart. Jag fick dock inte ut så jättemycket info av de jag läste. Jag hoppas dock att allt kommer funka som det ska för även om jag gärna hade stannat här i en vecka till så måste vi ju hem. Verkligheten kommer ikapp en med allt vad det innebär...


Idag väckte Linnea mig 05:30 första gången. Jippie. Okej att jag har haft semester här uppe jämfört med hemma men utsövd är jag ju inte direkt. Skulle behöva några dagar barnfritt på ett spahotell någonstanns för att bli människa igen tror jag :)


Dax att ta tag i saker å ting här. Kl är snart 10 och här sitter alla i pyjamasarna fortfarande förutom Mogge som är på jobbet och Jenny och Oliver som är på BVC. Synes!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards