Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Heidi Månsson - 24 oktober 2013 08:12

Idag är jag glad för att jag är bland goda vänner som vet vad jag har i tankarna. Idag skulle Robins pappa ha fyllt år (39 stycken år) och jag har beställt en bukett med blommor som läggs på hans grav idag tack vare att sonens farmor och farfar fixar det. Det är inte så lätt när man bor så långt ifrån där graven finns och nu råkar vi dessutom befinna oss här i Sundsvall så då är det ännu svårare att ta sig till graven. Jag har Anders i tankarna men är som sagt glad för att vi befinner oss här uppe för det är full rulle hela dagen så jag lär ju inte hinna tänka så mycket på det hela.


Det blev väldigt sent i säng igår för hela bunten och naturligtvis vaknade 4-5-åringarna tidigt så det var ju inte så mycket att välja på än att kliva upp. Trött som en hel hög med spöken... Nå ja det är bara till att gilla läget. Låt dagen börja.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards