Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Heidi Månsson - 3 oktober 2013 00:00

Hittade en "tidning" med kakor till försäljning. En kollegas lillebror som säljer. Kan inte motstå chokladbollarna för att de är så vansinnigt goda (måste nog ha två burkar av dom). När det gäller pepparkakorna så är dom goda men det finns kanske lite lite godare av något annat märke men de är så bra för det är hål i dom så man kan dekorera dom med kristyr och sedan hänga upp dom :-)

Idag tog jag fram vinterjackan. Tror inte att jag har gjort det innan Robin har fyllt år så länge som jag har bott här nere i Skåne iaf. Helt plötsligt har det blivit kallt och ruggigt ute och jag har ju ingen mittemellanvarm jacka nu och sommarjackan funkar ju inte då det bara är ca 10 grader mitt på dagen. Måste försöka få tag på en vettig jacka till våren. Nu får det funka så här så länge. Finns inget utrymme för shopping just nu.

Nej nu ska jag titta på min favvoserie. Ses.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards