Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Heidi Månsson - 30 oktober 2013 13:45

Jahapp då är vi på väg hem då. Sitter på tåget och har rest i ca 2 timmar. Än så länge går det bra men jag hade gärna antingen varit framme nu eller ännu hellre stannat kvar i Sundsvall :)  Saknar familjen Lind/Sandström så grymt mycket redan nu. Jag hoppas att våra planer som vi smidit kan gå i lås :))


Jag är supertrött och kämpar för att hålla ögonen öppna. Det har som sagt inte blivit så mycket sömn under den här veckan men det var det värt!!! Just nu sitter Linnea och kollar på Tom & Jerry på dvd-spelaren och det vore rätt så skönt om hon kunde roa sig själv mer eller mindre hela tågresan. Jag skulle vilja titta på drop dead diva på netflix men som vanligt är det slagsmål om surfplattan här så jag får väl ställa mig på kö ;)  Nu har jag iaf fått blogga och det är ju bra. Får se om jag orkar skriva mer ikväll. Trevlig fortsättning på denna onsdagen! Kom ihåg att det är Greys Anatomi ikväll. Puss & kram.



Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards