Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Heidi Månsson - 15 oktober 2013 17:22

Jag som var så nervös för dessa två dagar men det hade jag ju inte behövt vara :)  Jag har nu gått bredvidgång igår kväll och idag på morgon/förmiddag och det var ju jätteroligt på det nya stället också så nu har jag tre gruppbostäder som jag trivs jättesuperduperbra på!! Det är nog få förunnat så jag njuter i fulla drag :o) Jag ska vara där på fredag också för att ha en genomgång av lite viktiga papper och rutiner som är bra att kunna innan jag ska jobba mitt första tillfälle. Jag har redan fått ett datum inbokat för jobb där så det går ju rätt bra på jobbfronten. Fick även ett datum till inbokat på mitt andra jobb, tyvärr så är det på Linneas födelsedag men det är inte så mycket att göra åt saken. A woman got to do what a woman got to do :=)


I morgon är det dax för anställningsintervju och ni får gärna hålla tummarna för att allt blir precis så bra som det kan bli :)  Jag vet vad jag vill men jag vet inte hur det blir... Ångest ångest ångest.


Knaprar smärtstillande och inflammationshämmande så det står härliga till. Har fått en inflammation i höften och det är inte det roligaste jag har varit med om kan jag ju säga. inte nog med det - jag har fortfarande ont i hälsenan och alla de andra senorna som finns i foten. Emellanåt så gör det så ont så jag får bita mig i tungan om jag ska kunna gå ordentligt utan att skrika av smärta. Det känns nästan som om nånting är av i foten men jag kan ju använda den så det är säkert inte så allvarligt som det känns just nu. Jag får försöka vila foten mellan arbetspassen så är det säkert bättre om en dag eller två.


Om en vecka ska jag och barnen åka till Sundsvall :)  Tyvärr kan inte mannen min följa med för han har tenta och obligatoriska lektioner den veckan så han får vara hemma och plugga. Vi åker på onsdag morgon nästa vecka så i helgen ska jag tvätta och packa lite tänkte jag. Ska bli så vansinnigt roligt att äntligen få åka dit igen och så ska ju Oliver bli döpt och min gudson Hannes som fyllde år igår ska bli firad av oss så jag längtar tokmycket till den veckan!! Tror tiden kommer gå fort den här veckan i och med att jag jobbar så mycket så innan jag hinner blinka är det väl dax att hoppa på tåget :)


Nej nu har jag annat för mig än att bara sitta här ;)  Ska väl försöka skriva nått i morgon och berätta hur det gick men jag ska ju hinna sova sedan också eftersom jag ska jobba vaken-natt så jag får se om jag hinner och orkar. Hinner jag inte innan jag går till jobbet så kan jag ju höra av mig senare på jobbet för surfplattan får ju minsann följa med dit, hehe. Ångrar inte mitt köp! :=)  Kram kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards