Alla inlägg den 6 december 2011

Av Heidi Månsson - 6 december 2011 15:30

Att ha körkort innebär ju frihet - så är det ju bara. Speciellt då om man har en bil tillgänglig så att det bara är att tuta och köra :=) Det farliga i det är ju att det kostar att köra runt hela tiden men nu såhär i början måste jag ju köra mycket också så att jag inte glömmer bort nått. Och kör jag inte på vintern för att det är risk för halka så kommer jag ju inte våga sen tror jag så det är ju bara att ge sig ut men man får ju vara lite extra försiktig naturligtvis.

Idag har jag faktiskt kört med en helt ny passangerare (har ju mest kört med familjen i bilen innan. Therese liftade en liten bit med mig idag och hon överlevde så hon kanske vågar åka med mig fler ggr nu då :))


Var på bibblan idag igen och den boken som jag hade reserverat hade inte kommit in när jag var där så jag lånade en annan. Orkade inte vänta. Kan ju inte vara boklös ju. När jag kom hem så fick jag sms om att den bok jag ville ha hade kommit in... SUCK! Hoppas att den som jag lånade nu är bra för annars blir jag lite sur (eller näää det blir jag inte. Men ändå...)

Här kommer ett boktips : Utan ett ord som är skriven av Linwood Barclay. Den är grymt bra! Om ni vill läsa en bok som griper tag i en från första sidan och sen är så där spännande så att man inte kan sluta läsa så läs den.


Här kommer en bild på våran garageuppfart om ni vill se hur det ser ut:


 


Nu ska jag hämta min lilla tös på dagis. Hoppas ni får en trevlig tisdagskväll. Kram!  




Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards