Alla inlägg den 17 december 2011

Av Heidi Månsson - 17 december 2011 22:00

Jag gillar att ha koll. Jag vet att folk skojjar om mig och mina listor som jag skriver. Jag skriver ner i stort sett allt som ska göras eller köpas på någon lista någonstanns. Jag har olika listor för olika saker och jag gillar mitt system. Jag kommer inte ändra på det för det funkar för mig :)  Jag är en människa med rätt så stort kontrollbehov och sådana behöver då även ha kalendrar. Vi brukar ha en kalender på väggen i köket där vi skriver ner saker som är på g. Det är en kolumn per familjemedlem + en extra spalt där man då kan välja vad man vill sätta in. Smidigt tycker jag. Insåg idag att jag inte har införskaffat någon väggkalender för nästa år... Nu blev det lite bråttom för jag har ju redan saker som jag måste föra in i nästa kalender. Jag skrev genast en lista och överst på den listan står : köp väggkalender. Bra va? :=)


På måndag ska jag göra sista (förhoppningsvis) rycket med julklappsinköp. Tror inte att jag har varit ute så här sent nått år innan. Jisses. Ja det är ju bara till att hålla tummarna för att man hittar nått. Vill inte behöva rusa runt i allra sista minuten men jag har på känn att det lär bli så. Ja ja den som lever får se.


Nu ska jag glo på dumburken en stund innan läggdax. Puss och kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards