Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Heidi Månsson - 7 oktober 2009 08:27

Min älskade son fyller 8 år idag !! För åtta år sedan låg jag på Sundsvalls sjukhus och hade värkar... Jisses vad tiden har gått fort och snart är man där igen :)  Min stora kille ska ju bli storebror snart !


Jag väckte Robin med mycket skralltig sång och lite paket :)  Vi åt frukost och hade det mysigt och nu har han redan hunnit knata iväg till skolan för ett tag sedan. När han kommer hem så ska det firas mera. Hans farmor och farfar kommer hit idag för att fira honom. Sonen har önskat glasstårta till fika idag så det ska det bli och sedan som grädde på moset så ska det serveras Tacos till middag ikväll :=) Det är Robins absoluta favvo-rätt !


På lördag ska han ha kalas för alla gamla klasskompisar, han och Lucas fyller ju år med bara några dagars mellanrum så vi hade bestämt att dom kunde slå ihop sina kalas och då kunde vi bjuda hela klassen. Sen när det blev beslutat att Robin skulle byta skola så sa vi att vi håller oss ändå till den planen för då kan detta dessutom bli som ett litet avskedskalas för Robin och en bra avslutning på det hela. Så på lördag ska det vara kalas i bowlinghallen :)

Sen kör vi nått slags öppet hus på lördag eftermiddag för släkten. Är det nån som vill komma å fira Robin så blir det lite kalajs då. Sen får det vara bra :=)  Robin ville ha ett kalas till för dom nya klasskompisarna men där fick jag säga nej tack. Finns liksom en gräns för vad en hög-gravid kvinna orkar med, hehe. Robins nya klass är rätt så stor med. Tror dom är 23 eller 24 stycken. Tänk alla dom ungarna här hemma. Hrrmm... tror jag flyr fältet då och överlåter allt till sambon, haha :o)  Nej ett bowlingkalas och ett för släkten får räcka.


Har en hel del som jag ska hinna med att göra idag innan farmorn och farfarn kommer hit så nu hinner jag inte skriva mer. Ska se om jag kan skriva mera i morgon och kanske lägga upp nån bild på 8-åringen.

Kram kram !!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards