Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Heidi Månsson - 20 oktober 2009 20:21

Sambon är bortrest i tjänsten. Befinner sig i Lerum och ska sova över där, kommer hem på torsdag tror jag. Kommer nog aldrig bli van detta med att vara "gräsänkling". Det är tur att Robin tycker om att sova på pappas plats i dubbelsängen så att jag slipper sova ensam för DET tycker jag inte om.

Har precis nattat sonen och ska njuta av kvällen nu. Det är ju snart dax för Desperate Housewifes och det får man INTE missa :=)


Idag har det inte hänt så speciellt mycket här hemma. Jag har mest haft värkar hela natten och hela dagen så det har blivit till att ta det väääääldigt lugnt idag. Jag har scrapbookat lite och sen har jag mest suttit vid datorn och surfat runt, spelat spel å sådär. Någon tur ut i skogen för att testa min nya kamera blev det ju inte idag. Får se om jag kanske kan få till det någon annan dag denna veckan.


I morgon ska jag till barnmorskan vid 11-tiden. Dax för kontroll av äggvita i urinen och blodtrycksmätning. Sen på torsdag så ska jag till barnmorskan igen men då är det tillväxtkontroll med ultraljud och naturligtvis så går det ju inte att samköra dom två besöken. Nej man ska springa på olika tider, olika dagar. Smidigt! Eller inte...


Nehepp, dax att logga ut. Rapporterar väl mer i morgon om hur barnmorskebesöket gick. Ha de gott tills dess. Kram !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards