Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Heidi Månsson - 23 oktober 2009 10:13

Ja jag tror att ni vet redan vad jag tänker skriva men här kommer det ändå : Jaaaaaa det är fredag idag !! :)

Jag som är ledig för jämnan (arbetslös och just nu dessutom höggravid) borde ju inte behöva bekymra mig så mycket om vilken veckodag det är egentligen. Jag har ju alltid ledigt, mjoo det är sant. Men min sambo har inte det och våra barn har inte det. När det är fredag och barnen kommer hem från skolan så börjar våran helg. Ikväll är det alltså dax för myskväll med idol på tv:n :) Dom där veckofinalerna är ju så underbara. Älskar när dom kör med olika teman med så man får höra vad idolerna kan, hur brett register dom har.


Har suttit och lyssnat på Rix Morgonzoo nu på morgonkvisten, tack o lov för att det finns web-radio :) Vi bor ju på "fel" sida om åsen för att få in radiosignalen här så jag har länge nöjt mig med Lugna favoriter...började bli liiiiiiiite tjatigt då rå. Nej tacka vet ja Rix ! Titti, Gert och Roger är ju så härliga så man får sig alltid ett gott skratt när man lyssnar på dom. Fredagsfräckisarna gillar jag med. Tror att dom har väääääldigt roligt när dom är i studion och sänder dom där tre radiopratarna :)


Mår inte så himmlans kanon idag. Har ont i huvudet och är allmänt trött och sliten. Tror att det får bli en rätt lugn dag idag. Kanske ska scrappa lite när jag bloggat färdigt, får se om jag får någon inspiration. Jag gjorde två layouter igår iaf, alltid något. Måste nog framkalla fler bilder snart för det börjar sina och utan foton är det svårt att scrappa till albumen. På måndag är det pysselkväll, får se om jag kan vara med på den. Hoppas det :) Men det lär ju bli sista innan bebisen anländer.


Idag när barnen kommer hem från skolan så börjar ju en extra långledighet med för det är ju höstlov hela nästa vecka !! :=)  På måndag kommer Robins farmor och farfar och hämtar honom och kidnappar med honom till Värnamo. Kul att dom får lite tid med varandra. Det har ju inte alls varit lika mycket av den varan på sistone. Jag orkar ju inte flaxa runt i samma tempo när jag är höggravid så dom där resorna till Värnamo för att hälsa på över en helg har ju varit väldigt få sedan i somras.

Felicia ville inte följa med till Värnamo, hon ville vara hemma så hon har chans att vara med pappa sin och det är ju inte så konstigt. Eventuellt skulle hon följa med honom på jobbet nån dag också. Det gillar hon :)

I övrigt har vi inga planer för nästa vecka. Sambon kanske skulle vara ledig torsdagen och fredagen och det är ju nice :=)


Nej nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen. Kanske till och med ska vara så seriös så att jag ska stryka gardiner och hänga upp sen... Får se hur det blir med det. Inga garantier här inte ;)  Hoppas ni får en trevlig fredagkväll ! Kram på er

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards