Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Heidi Månsson - 25 oktober 2009 13:42

Har haft värkar i över tolv timmar nu. Dom gör ont, jag måste fokusera och andas mig igenom dom när dom kommer men jag vet inte om det är dax att åka in till förlossningen ännu... Går hellre hemma och vankar tills det är dax. Hemma kan jag ju göra lite vad jag vill mellan värkarna men inne på förlossningen är man ju så begränsad. Vill inte åka in förtidigt men det är ju svårt att avgöra vad som är på gång exakt... Det kanske bara är förvärkar men lite kraftigare å så skickar dom hem mig igen. Eller så är det på allvar dax och det kanske kommer ut en bebis idag eller i morgon... GAAAAAHH !! :)


Orkar inte skriva mera nu. Kommer väl en rapport när jag vet nått mera :=)  Kram på er !!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards