Alla inlägg den 8 november 2013

Av Heidi Månsson - 8 november 2013 11:39

Har jobbat hela eftermiddagen/kvällen och natten, slutade klockan 9 nu på morgonen. Svängde inom världens bästa Annelie för att byta några ord lite snabbt och lämna lite grejjer till henne. Bort på affären och handla lite mat inför helgen och lite till bakandet till kalaset. Kommer hem, packar upp grejjerna och äter frukost för det han jag inte göra på jobbet. Fick så grymt ont i foten så jag satte mig här en liten stund. Inser att jag idag är en sådan dag då foten borde vara i viloläge och helst dessutom i högläge. Bara en liiiiten detalj där som inte är så tajmat - det är kalas i morgon. Vi har en hund som fäller och många familjemedlemmar som hjälps åt att stöka ner men inte så många som hjälper till att städa. Fot i viloläge idag? Ha ha ha - skulle inte tro det...


Jag ska ge mig på att fixa tårtan till Linneas pirat/prinsesskalas och jag tror att hon kommer bli nöjd :)  Jag har lite klurigheter på lur och det ska bli roligt att se hennes min när allt är klart :=)) Min lilla bandit fyller fyra år och hon ska ha kalas och fira i dagarna tre! Ska det va så ska det va ordentligt, hihi. Nej men i morgon är det ju med kompisarna hennes och på söndag är det ju hennes födelsedag så då ska vi sjunga och ge paket och sen på lördag nästa helg så är det kalas med släktingarna så det blir ju tre dagars firande :))


Nej nu har jag inte tid att sitta här å slöa. Puss på er! Trevlig fredag!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards