Alla inlägg den 25 november 2013

Av Heidi Månsson - 25 november 2013 19:03

Idag har jag hunnit umgås en hel del med Maria (och Annelie) och det var trevligt som vanligt :) Vi pratade lite om jobb också och då nämnde jag för henne att jag inte hade jobbat så mycket i november och att det vore najs med lite mera timmar. Tog inte så lång stund så ringde de från ena gruppbostaden och undrade om jag kunde jobba på torsdag och fredag denna veckan :)) Någon måste ha hört mina böner (eller nått, hehe).


Kom hem ifrån skolan och då var Fredrik precis nere på dagis för att hämta hem tösabiten. Hon fick gå hem lite tidigare idag då hon hade fått feber. Tydligen inte den enda på dagis för det var tre andra som hade blivit hemskickade idag. Får väl se vart detta slutar. Nu har hon somnat på soffan i sin pappas famn. Mysigt. Önskar dock att hon slapp att vara sjuk och bara kunde ha mysstund med pappsen ändå :o)


Det var så mysigt att komma hem idag och se hur julen har börjat sprida värme i huset. Att det är julgardiner i vardagsrummet gör mycket för trivseln och stämningen. Ska se om jag kan hinna fixa fönstrena i köket i morgon.


På onsdag ska Robins vinterjacka komma till Intersport och jag hoppas verkligen att den passar för nu börjar det bli riktigt kallt emellanåt. Morgonen är ju alltid kallast och nu är det oftast minusgrader på natten så en halvfodrad softshelljacka är kanske inte tillräckligt... Om inte den jackan som vi har köpt nu passar så vet jag inte vad vi ska ta oss till. DÅ blir det panikjackt på vinterjacka till grabben. Håll tummarna :)


I morgon är det dax för skola igen. Hoppas att ni får en trevlig måndag kväll. Over & Out.

Av Heidi Månsson - 25 november 2013 09:00

I morse trodde jag att stora tösen försökte lura mig. Jag höll på att klä på mig efter duschen så jag var inne i sovrummet då jag hör Felicia ropa att det var en nyckelpiga i köket. Ha ha nu var ju du rolig sa jag - det är liksom inte första april idag. Nä men kom och titta då fick jag till svar. Det slutade med att Felicia kom gående med en tillbringare med saft i och där på kanten av tillbringaren sitter det en nyckelpiga... 

 



Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards