Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Toppendag ! :)

Av Heidi Månsson - 19 oktober 2009 20:15

Idag så åkte jag in med bussen redan 08:15 till stan för att möta upp kompizen Annelie. Hon hämtade upp mig och sen drog vi vidare till Kristianstad för att vara där när butikerna öppnade. Vi hade en del att uträtta och hon ville vara hemma tills hennes barn kom hem från skolan så vi hade ju en tid att passa. Jag för min del hade det väldigt lugnt för Robin skulle ju hem till klasskompisen Johannes och leka. När vi kom till Kristianstad så började vi med att ladda batterierna med en fika :) Kan vara skönt med en lugn start. Sen blev det butiker och åter butiker tills klockan var ett. Då rullade bilen tillbaka mot Hässleholm. Vi mötte upp hennes barn och sen skulle hon skjutsa hem mig men först ville hon uträtta några ärenden nere i stan med så vi tog det på vägen. Det var rätt bra för jag kom på att jag hade glömt att köpa nya rullar till min Dymo (ni vet, en sån där märkapparat) så då kunde jag springa inom bokaffären och få det fixat. Sen passade vi på att åka inom postkontoret på Ica Kvantum där mitt efterlängtade paket befann sig... Det var min nya kamera som äntligen kommit !! Jippie !! :=)

Jag har verkligen haft en toppendag ! Tack Annelie :) Always a pleasure to spend a day with you my friend :)


När jag kom hem så var jag rätt trött och sliten. Fick lite förvärkar efter allt rännande men efter lite vila så blev det genast mycket bättre. Dock så han jag göra sambon en aningens nervös men det får han stå ut med :P  Eller hur?! ;)


Jag har hunnit att testa min nya kamera lite grann men tänkte ge mig ut på en liten tur i skogen i morron. Hoppas det blir fint väder så att jag kan få så där härliga bilder med höstens alla färger :=) Min sambo tycker att jag har köpt en rolig leksak så han står här å blippar med min kamera en himmlans massa men han får gärna leka lite med den så att han är van den. Det är väl dock han som lär hålla i kameran på BB :)


BB ja... nu är det tre veckor kvar men det känns som att den där lilla krabaten gärna skulle få komma ut nu :) Magen börjar bli stor och tung nu och denna eviga väntan och nervositet börjar bli lite påfrestande. Men ja ja, den kommer väl ut när den är redo.


Nehepp nu ska jag leka lite mer med min kamera. C U ! Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards