Alla inlägg den 4 november 2011

Av Heidi Månsson - 4 november 2011 15:00

Jaha bara för att jag satt här igår kväll och gjorde upp planer för idag så blev ingenting som jag hade tänkt. Vaknade i morse med migrän. Ja men jippie... Det blev alltså ingen tur till öppnis. Piggnade till sen vid lunchtid och tänkte att nått vettigt får jag ju göra av dagen iaf. Tog bussen in till stan för att låna nya böcker på bibblan men tji fick jag. Det var stängt... Och inte på grund av att det är helgdag i morron eller nått sånt utan för att dom har problem med innertaket. Kan det vara en vattenskada eller nått? Jaha, tack vare bokinkastet så kunde jag ju lämna tillbaka de böckerna som jag hade lånat men lite snopet att komma hem utan nya. Har ju massor med böcker hemma som jag kanske skulle kunna läsa men dom var jag liksom inte sugen på... Oj vilket I-landsproblem, hehe.


Är så sugen på att gå på bio så att jag tror att jag snart får krupp! Det var länge sen jag var på bio och jag har ett SF-kort laddat med pengar här. Kortet ligger liksom och räcker ut tungan och sjunger "na na na na na naaaa" åt mig ;) Det hela blir ju inte bättre av att vi har lite tajt i kassan just nu och då är det ju alltid ett extra sug efter att hitta på nått och så finns möjligheten rakt framför ögonen... bläääh :=)


I övrigt händer det inte mycket här hemma. Idol ikväll. Kanske får glutta på det ist.

Hoppas att ni får en trevlig helg. Kram kram =)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards